Microgrant 5.000 euro nerambursabili pentru firmele din Industria Agroalimentară
Microgranturile se vor acorda pe principiul PRIMUL VENIT – PRIMUL SERVIT
(aproximativ 10.000 de beneficiari)
Activităţi eligibile:
- activități agricole
- cultivarea cerealelor
- cultivarea plantelor
- cultivarea legumelor
- cultivarea fructelor
- creșterea animalelor
- piscicultură
- apicultură
- procesarea cărnii
- procesarea lactatelor
- procesarea făinoaselor
- procesarea cerealelor
- panificație
- brutărie și patiserie
- producția sucurilor
Vezi lista codurilor CAEN eligibile AICI.
Pentru PFA, II sau IF micrograntul (5.000 Euro) se va acorda cu condiţia să fie îndeplinite următoarele condiţii:
- Au desfășurat activitatea curentă (operațională) cu 3 luni înainte de 31.12.2019.
- Să fi obținut venituri de cel puțin 5.000 euro (24.740 lei) la data de 31.12.2019.
- Să desfășoare activitatea pe unul dintre codurile CAEN eligibile, vezi lista acestora AICI.
SRL-urile trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- Cifra de Afaceri în anul 2019 trebuie să fi fost mai mare sau egală cu 5.000 euro.
- Să nu fi avut angajaţi la data de 31 Decembrie 2019.
- Să desfășoare activitatea pe unul dintre codurile CAEN eligibile, vezi lista acestora AICI.
Cheltuieli eligibile:
- cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
- datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități potrivit contractelor încheiate;
- cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat și/sau cheltuieli privind arenda sau redevența pe bază de contract de arendă sau contract de concesiune aferente terenurilor agricole;
- cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente de bază, cu excepția serviciilor de consultanță, studii și alte categorii de servicii indirecte cu activitatea curentă;
- cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activității curente;
- cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru reluarea activității;
- cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului.
Nu percepem avans pentru accesarea finanţării (microgranturi).
Cost consultanţă – doar în cazul câştigării finanţării – 2.400 lei.
PRO ANT PROIECT S.R.L.
CUI: 32709524, J24/75/2014
Baia Mare, Bd. Unirii, nr. 10A/17, jud. Maramureş
Cluj-Napoca, str. Fântânele, nr. 7/B1, jud. Cluj
0362 803 247, 0748 922 681, 0749 300 886
proant.proiect@yahoo.com
www.transfinantare.ro