Programul Naţional de Digitalizare a IMM-urilor
Scop:
Dezvoltarea unor produse/servicii/aplicaţii inovative din domeniul tehnologiei informaţiilor şi comunicaţiilor care să vină în sprijinul IMM-urilor şi autorităţilor publice sau pentru digitalizarea propriilor afaceri.
Finanţare: Între 30.000 – 100.000 Euro pentru IMM-urile cu profil non IT.
Intensitate finanţare: 90% din cheltuielile eligibile.
Eligibili
Firmele care îndeplinesc următoarele condiţii:
- sunt înregistrate potrivit Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- desfășoară activități în alte sectoare decât cele corespunzatoare următoarelor coduri CAEN 2611, 2612, 2620, 2630, 6201, 6202, 6203, 6209, 6311, 6312, 7211, 7219
(întreprinderea nu a avut aceste coduri CAEN autorizate și nu a obținut venituri din activitatea derulată în cadrul acestor coduri de la înființare până la depunerea aplicației pentru finanțare); - nu înregistrează obligații bugetare nete (diferența dintre obligațiile de plată restante la buget și sumele de recuperat de la buget):
- mai mari de 1/12 din obligațiile datorate în ultimele 12 luni;
- mai mari de 1/6 din totalul obligațiilor datorate în ultimul semestru;
- nu intră în categoria întreprinderilor aflate în dificultate;
- au desfășurat activitate pe o perioadă corespunzătoare cel puțin unui an fiscal integral și au înregistrat profit din exploatare în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare (2020);
- se angajează să asigure din surse proprii valoarea cofinanțării de minimum 10% din bugetul eligibil al proiectului precum si valoarea cheltuielilor neeligibile;
- La această finanțare sunt eligibile aproape toate codurile CAEN, cu unele excepții – vezi aici.
Perioadă de depunere: În cursul anului 2021.
Cheltuieli eligibile
(exceptând cheltuielile cu consultanţa, nu pot depăşi 50% din media cifrei de afaceri aferentă ultimelor 3 exerciţii financiare încheiate)
- Cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, alte dispozitive și echipamente aferente inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune;
- Cheltuieli aferente achiziționării și dezvoltării aplicațiilor software necesare implementării aplicației de proiect, configurarea și implementarea bazelor de date;
- Cheltuieli pentru un site web de prezentare inclusiv obţinerea domeniului (.ro);
- Cheltuieli pentru obţinerea semnăturii electronice, aplicaţii informatice specifice pentru persoanele cu dizabilități, soluţii IT pentru comerţ electronic;
- Cheltuieli aferente achiziţiilor de servicii de tip cloud şi SaaS, respectiv Software as a Service;
- Cheltuieli aferente achiziţionării serviciilor de găzduire, incluzând toate tipurile de servicii de găzduire, cu excepţia pachetelor de reseller;
- Cheltuieli aferente achiziţionării de servicii pentru consolidarea securităţii cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/reţele;
- Cheltuieli pentru instruirea personalului operativ şi pentru personalul de mentenanţă;
- Consultanţă pentru elaborarea documentaţiilor şi managementul de proiect;
- Cheltuieli pentru realizarea auditului intermediar/final.
Pentru întreprinderile care au două sau un singur exerciţiu financiar încheiat, procentul de 50% se va aplica corespunzător mediei ultimelor două exerciţii financiare încheiate, respectiv ultimului exerciţiu financiar încheiat.
Pro Ant Proiect S.R.L.
Cluj-Napoca, str. Fântânele, nr. 7, sc 8, B1
Baia Mare, Bd. Unirii, nr. 10A/17
0750 852 090, 0748 922 681
proiectproant@gmail.com
proantproiect@yahoo.com