-2.3 C
Baia Mare
sâmbătă, februarie 15, 2025

Home

spot_img

Digitalizare a IMM-urilor

Programul Naţional de Digitalizare a IMM-urilor

Scop:
Dezvoltarea unor produse/servicii/aplicaţii inovative din domeniul tehnologiei informaţiilor şi comunicaţiilor care să vină în sprijinul IMM-urilor şi autorităţilor publice sau pentru digitalizarea propriilor afaceri.

Finanţare: Între 30.000 – 100.000 Euro pentru IMM-urile cu profil non IT.

Intensitate finanţare: 90% din cheltuielile eligibile.

Eligibili
Firmele care îndeplinesc următoarele condiţii:

  • sunt înregistrate potrivit Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • desfășoară activități în alte sectoare decât cele corespunzatoare următoarelor coduri CAEN 2611, 2612, 2620, 2630, 6201, 6202, 6203, 6209, 6311, 6312, 7211, 7219
    (întreprinderea nu a avut aceste coduri CAEN autorizate și nu a obținut venituri din activitatea derulată în cadrul acestor coduri de la înființare până la depunerea aplicației pentru finanțare);
  • nu înregistrează obligații bugetare nete (diferența dintre obligațiile de plată restante la buget și sumele de recuperat de la buget):
    • mai mari de 1/12 din obligațiile datorate în ultimele 12 luni;
    • mai mari de 1/6 din totalul obligațiilor datorate în ultimul semestru;
    • nu intră în categoria întreprinderilor aflate în dificultate;
  • au desfășurat activitate pe o perioadă corespunzătoare cel puțin unui an fiscal integral și au înregistrat profit din exploatare în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare (2020);
  • se angajează să asigure din surse proprii valoarea cofinanțării de minimum 10% din bugetul eligibil al proiectului precum si valoarea cheltuielilor neeligibile;
  • La această finanțare sunt eligibile aproape toate codurile CAEN, cu unele excepții – vezi aici.

Perioadă de depunere: În cursul anului 2021.

Cheltuieli eligibile
(exceptând cheltuielile cu consultanţa, nu pot depăşi 50% din media cifrei de afaceri aferentă ultimelor 3 exerciţii financiare încheiate)

  • Cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, alte dispozitive și echipamente aferente inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune;
  • Cheltuieli aferente achiziționării și dezvoltării aplicațiilor software necesare implementării aplicației de proiect, configurarea și implementarea bazelor de date;
  • Cheltuieli pentru un site web de prezentare inclusiv obţinerea domeniului (.ro);
  • Cheltuieli pentru obţinerea semnăturii electronice, aplicaţii informatice specifice pentru persoanele cu dizabilități, soluţii IT pentru comerţ electronic;
  • Cheltuieli aferente achiziţiilor de servicii de tip cloud şi SaaS, respectiv Software as a Service;
  • Cheltuieli aferente achiziţionării serviciilor de găzduire, incluzând toate tipurile de servicii de găzduire, cu excepţia pachetelor de reseller;
  • Cheltuieli aferente achiziţionării de servicii pentru consolidarea securităţii cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/reţele;
  • Cheltuieli pentru instruirea personalului operativ şi pentru personalul de mentenanţă;
  • Consultanţă pentru elaborarea documentaţiilor şi managementul de proiect;
  • Cheltuieli pentru realizarea auditului intermediar/final.

Pentru întreprinderile care au două sau un singur exerciţiu financiar încheiat, procentul de 50% se va aplica corespunzător mediei ultimelor două exerciţii financiare încheiate, respectiv ultimului exerciţiu financiar încheiat.

Pro Ant Proiect S.R.L.
Cluj-Napoca, str. Fântânele, nr. 7, sc 8, B1
Baia Mare, Bd. Unirii, nr. 10A/17
0750 852 090, 0748 922 681
proiectproant@gmail.com
proantproiect@yahoo.com

Articole Asociate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Rămâi Conectat

22,878FaniÎmi place
3,912CititoriConectați-vă
0AbonațiAbonați-vă
- Programe pentru tineri -spot_img

Ultimele Articole